December 17, 2005
Mjo imorgon beställer jag en macbook. Men nu till min fråga jag gruvat på... 1gb eller 2gb minne.. Det kostar 1750:- mer med 2gb men är det värt?
jag ska absolut inte spela.. Surfa, skriva, m.m
lär jag känna någon skillnad? Pengarna är egentligen inget problem, men onödigt att ta om det inte spelar någon roll..
September 12, 2001
Json_81 wrote: Beställ med 1gb minne, köp en 1gb på billigaste stället du kan hitta och stoppa i det själv. Det är snuskigt enkelt.
Tex komplett har för runt 1100:-
Det är iofs ett ännu bättre tips. 🙂
Men 2gb totalt i den burken är ett lika stort måste som det blir med en vanlig PC med Vista. 🙂
December 17, 2005
skiroy wrote: [quote=Json_81]Beställ med 1gb minne, köp en 1gb på billigaste stället du kan hitta och stoppa i det själv. Det är snuskigt enkelt.
Tex komplett har för runt 1100:-
Det är iofs ett ännu bättre tips. 🙂
Men 2gb totalt i den burken är ett lika stort måste som det blir med en vanlig PC med Vista. 🙂
Jag tar 2gb direkt, orkar inte börja joddla..
Det får bli så.
December 17, 2005
Json_81 wrote: klart du ska regga dig på 99mac o få bonus.
Och det är ca 2 min jobb installera minnet inklusive tiden det tar att packa upp paketet.
Men visst, 5-600 spänn är ju upp till dig om du vill betala för det 🙂
Jag är redan medlem
Sen gick det visst inte att skala upp och köpa med 1gb för att sen köpa 1gb till.. Då man får 2x512 vid vanligt köp.. Så jag tar 2gb direkt..
Men jag kan väl bara få en rabatt/bonus? Tänkte jag ska köra genom CSN får 10% på allt då.
November 22, 2001
Bjornstrom wrote: [quote=Json_81]klart du ska regga dig på 99mac o få bonus.
Och det är ca 2 min jobb installera minnet inklusive tiden det tar att packa upp paketet.
Jag är redan medlem
Sen gick det visst inte att skala upp och köpa med 1gb för att sen köpa 1gb till.. Då man får 2x512 vid vanligt köp.. Så jag tar 2gb direkt..
Men jag kan väl bara få en rabatt/bonus? Tänkte jag ska köra genom CSN får 10% på allt då.
Ah, gör de så. Men säg att du vill ha 1x1024? Se vad priset blir.
När jag köpte min ibook fick jag 1x512 o köpte till 512 senare.
December 17, 2005
Json_81 wrote: [quote=Bjornstrom][quote=Json_81]klart du ska regga dig på 99mac o få bonus.
Jag är redan medlem
Ah, gör de så. Men säg att du vill ha 1x1024? Se vad priset blir.
När jag köpte min ibook fick jag 1x512 o köpte till 512 senare.
ää skiljer inte många kronor.. Så jag tar 2gb direkt...
Tack för snabba svar pöjkar... Gott nytt år på er..
1 Guest(s)