July 18, 2001
En bra sida att läsa igenom finns här:
http://www.bit-tech.net/?page=.....#038;id=69
Har du ett FullTower så behöver du ngra burkar. Köper du fler än du blir av med så har du ju reserv färg om du ska ha tag på samma färg igen eller spraya något annat, typ CDrom eller så.
/-ChaoS-
September 12, 2001
Slipa lådan med stålborste??? mkt slipat *ironi*..nää ta o köp några ark slippapper..torr eller våt..ger lite olika merjobb kan man säga..lägg på en ordentlig primer som kan slipas lite extra för bättre resultat..sedan måste färgen vara ok för plast..kompisen lackade plasten till den nya superduper dyra skärmen..fiasko..färgen löste upp plasten kan man säga 🙁 Själv e min låda flamlackad..ahhh snacka om hot rod dator...
August 19, 2001
February 7, 2001
Målade idag hela burken, midi ganska liten. Gick en burk blå-metallic, färg anpassad till det som man har på mc s Gik fint, inget att skryta över direkt, men blev snyggare än halv-vit och fulgrå färg
använde färgen oxå på mina plast delar, cdrom och allt på fronten. Nada som löste upp.
Vet ej om färgen var bra kvalitet, kosta 64:- per burk
[ Detta Inlägg ändrades av: SimRacer den 2001-09-18 21:45 ]
April 4, 2001
Ja, jag vill inte låta för negativ eller nått sådant. Men ska man få en BRA lack så ska man inte köra med några j**la sprayburkar + att färgen "trillar" bort rättså lätt med en sådan slags färg. SKa man ha en redig lack så ska man använda sådanna saker som man har när man lackerar bilar och andra fordon. Det är inte billigt, men färgen sitter fan i mej, och den är stryktålig. Men har man nu inte tillgång till detta så får man väll köra sprayburk och räkna med att behöva lackera om efter div bilfärder till lan mm mm.
1 Guest(s)