July 19, 2002
skulle dom här sorts färgerna funka bra till en dator tror ni??
June 28, 2001
Köpte min blåmetallic med klarlack till datorm på färgtema tror jag, kostade 100:-, den sitter som f*n... fast den nu har görjat lossna efter alla lan =). Men om färgen inte fungerar är det ju bara att måla om igen, 30:- är ju ingenting! Rengör ordentligt innan du målar så sitter nog färgen bättre... jag glömmde det på min ena sida på datorn... jag kan lova att den ser 7 ggr värre ut än resten av datorn!
June 28, 2001
Vet inte hur många ml min burk vá på men den var väl en 30 cm hög eller nått, jag har ett miditower och det fanns lätt färg kvar till en halv lika dan dator kvar, men har du tänkt att ha den färgen du valt länge så köp två om du skulle behöva spraya om den för någon repa eller nått, händer ganska lätt på vägen till lan! 😀
October 27, 2001
Angående flagning o sånt:
Det beror ju hur man målar och vad man målar på.
Man bör slipa ytan man ska måla och sedan sprejja ett lager så den ser prikkig ut, för det e kul. När det har torkat kan man börja täcka, låter det torka, sprejja igen, låta torka, sprejja, låta torka, polera ... ...njuta
Klart färgen trillar av eller flagnar om man målar på ett chassi som är täckt med fett.
Man bör använda exakt samma färg när man ska måla lager på lager. Jag råkade köpa lite fel silverfärg och när det hade torkat över natten såg luckan som jag hade målat ut som en bergskedja. Jag orkade inte mekka mer med det, så jag hade det så på dreamhakk01 😛
1 Guest(s)