Nä nu får det vara nog!
Kör med detta timedemot istället!
Då ska vi se vem som får 270fps..
Nä CS är inget krävnade spel för grafikkortet så det betyder inte mycket att en kille med GF2 får bättre fps än en kille med GF3. Det är mycket processorkraft som hjälper!
Tekniknörd som gillar att träna.
Ja det går inte att jämföra prestandan på det sättet! Därför länkade jag till timedemot här ovan som ger ett värde du kan jämföra med andra!
Vadå ett vanligt demo?
Kör "timedemo devostater" i consolen så ser du hur många fps du har med ditt system! Precis som vilket annat test. Fungerar likadant som t.ex Demo001 i Quake3! Vet inte vad du menade med et vanligt demo?
June 15, 2001
April 4, 2001
Haha, fusk å kolla in i väggen .
Har ett Point of view Geforce2 gts pro 64mb ddr. Amd k7 550@750, 512 org.ram.
Körde ju givetvis 1280x980
[ Detta Inlägg ändrades av: [wuffe] den 2001-08-17 17:02 ]
July 18, 2001
On 2001-08-16 22:23, Anton wrote:
Vadå ett vanligt demo?Kör "timedemo devostater" i consolen så ser du hur många fps du har med ditt system! Precis som vilket annat test. Fungerar likadant som t.ex Demo001 i Quake3! Vet inte vad du menade med et vanligt demo?
OK, jag spelade upp det som ett vanligt demo... 😀
Får testa med det andra kommandot
/-ChaoS-
On 2001-08-17 21:12, MaG wrote:
Hmm nu körde jag Devestator timedemot och fick följande results:
4072 frames
71.637 sec
56.842 fpsÄr inte nöjd med de summorna, visserligen kör jag mitt graffekort i standard utförande änså länge, men det e ju ändå inte bra för mitt system. Eller har jag fel?
Du har inte Vsync påslaget?
Jag fick 89.824
Körde det i 1280x980. Hade ett program igång som jag tankade hem och skickade en hel del filer med under tiden.
Ska klocka CPU, GPU och minnen sedan och köra med så lite program som möjligt igång så får jag se vad jag får då. ;D
Ja det är inte så svårt få bra fps i CS.. Har man bara bra processor så är det inga större problem!
[ Detta Inlägg ändrades av: Anton den 2001-08-17 22:13 ]
2 Guest(s)