May 1, 2004
Tja, skulle vara trevligt att få något svar på den frågan, funderar på ett bygge. Det är http://www.prisjakt.nu/produkt.....p?p=373036 som gäller och dess 200 watt nätagg.
May 1, 2004
Mean Machine wrote: Oavsett vad du tänkt stoppa i lådan är det inga problem.
Bra att veta, nu skulle det vara perfekt om Asus faktiskt uppdaterade/uppgraderade sina Essence STX i samband med lanseringen av Essence ST. Lite orutinerat av Asus att släppa ett PCI ljudkort när flertals tillverkare inklusive Asus själva släpper produkter med enbart PCI-E.
On-Topic
Du har mycket erfarenheter av Asus produkter, vet du ingående vad det är för agg? Vilka tillverkar dessa?
Tacksam om svar
February 12, 2003
Wingman wrote: Lite orutinerat av Asus att släppa ett PCI ljudkort när flertals tillverkare inklusive Asus själva släpper produkter med enbart PCI-E.
Jag tror faktiskt det bottnar lite i att latenserna är högre för PCI-E, vilket inte riktigt går ihop med audiofilljud. Självklart kan jag minnas galet, men jag tycker mig ha läst något sådant någon gång i tiden.
Wingman wrote: Du har mycket erfarenheter av Asus produkter, vet du ingående vad det är för agg? Vilka tillverkar dessa?
Jag har aldrig sett något annat än Delta Electronics-agg i allt ASUS byggt, det inkluderar Pundit, deras billiga chassin med inkluderade agg och notebooks. Är det något annat än Delta äter jag upp Delph1s hatt.
2 Guest(s)