June 28, 2001
jo min ibm 60gxp paja nu då efter ca 5 månader, innan detss har jag hafft 1st 75gxp som paja så fick jag tillbacks en reparerad sådan som paja efter ca en månad, mina diskar har alltid haft bra kylning som tex en najs kylfläns som legat på o kylt bra osv.
men men till saken jag ringde ibm o dom visste knappt att det var fel på 60gxp serien men lite småfel på 70gxp, och jag blev av med saker på den disken som har tagit mig 3år att samla på mig som underbara mp3s o bilder o txt´s som kan vara rejält svårt o ersätta, lr det går inte.
men jag fick göra en request på vad för disk jag vill få i utbyte. och då fanns det bara en 120gb i annan serie så dom ska kontakta mig innom några dar på mail o "förhandla" hoppas fan jag får en så stor för all skit som jag har blivit av med.måste passa på att tacka för den 500mb disken jag fick låna av en kompis som jag nu kör win 98 på(fyfan vad kasst jämfört med 2k).
men kan nån ta o svara nångång om hårdiskarna påvärkas av buss hastigheten, för nån annan nämde att han inte ens har lekt mkt med den så det inte borde ha påvärkat disken, men jag har fan det och påverkar det disken lr vad ?!?!?!?!?!?!?!?!?!
och om ni hadde mig på icq så vetefan hur det blir , kör med lite.icq.com nu för att jag ska slippa adda 2000 folk igen.
är det bara folk med ABIT mobos som har trasiga IBM diskar ?
1 Guest(s)