January 13, 2001
En liten länk till sidan med min nya HTPC
http://www.clarre.com/htpcsw.htm
July 18, 2002
Tjena Clarre, jävligt snygg burk, även GTRPC.. undrar bara vad kan man använda datorn till efter att ha gjort klart den? ere för lan spel?
har tänkt o fixa om en burk ja har hemma o göra en liknande grej 😉 men vart köpte du chassin ? asså plastgrejen...
sen en annan grej, nätagg. öppnade du den så att den blev mindre eller?
June 17, 2001
Smutnik wrote: Tjena Clarre, jävligt snygg burk, även GTRPC.. undrar bara vad kan man använda datorn till efter att ha gjort klart den? ere för lan spel?
har tänkt o fixa om en burk ja har hemma o göra en liknande grej 😉 men vart köpte du chassin ? asså plastgrejen...
sen en annan grej, nätagg. öppnade du den så att den blev mindre eller?
Om du drar in på Clarres site så står det ju allt där.
Grabbar (Detta många i NHs forum) ni måste börja läsa och tänka själv!
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
January 13, 2001
Moderkortet köpte jag på Datorbutiken
Nätagget är strippat så mycket det går, men jag har nu hittat mindre som passar utan att ta bort plåten runt det.
Plastkarossen är inköpt på KG maskin o hobby i Falun men det finns på vilken hobbybutik som helst som håller på med RC bilar.
Just det ja det var ju användningaen av det också jag ska ha min till HTPC för det mesta sen kanske den får åka på LAN någon gång jag är ju ingen gamer så jag klarar mig med den, men jag har testat att köra CS på TV'n och det funkade men då är det ju bara 600x800 i upplösning och det är väl inte så upphetsande.
May 14, 2001
Vad använder du för nätaggregat?
Blir den inte varm utan fläkt (nätagget alltså)?
Det nya nättagget som var mindre vad är det för sort
och går det att köpa nånstans?
Anledningen till att jag frågar är att jag också håller på att
bygga en itx-dator och vill få tag i så små komponenter som möjligt.
1 Guest(s)