January 20, 2001
följande har jag gjort:
flyttade upp nätagget o satte 80mm fläktarna där istället, tog även upp hålet i fronten, sen sågade jag bort plattan imitten där nätagget satt förut, ska fixa bilder om jag kan låna en digitalkamera.
*En natt med dremeln*
maxar ur i 41grader med en SuperOrb!!
, mobbot ligger på 24grader.
det är en tb [email=900@1000]900@1000[/email], så länge tills jag ritat om prollen.
January 4, 2001
Jo jag har allt provat det... tog en 92mm och sätte i hålet under nätagget som sög bort luft från processorn...
Cel700@950 29grader... Med Hedgehog+YSTECH fläkt... mmmmmmums...
January 14, 2001
har taisolen och en duron [email=750@910]750@910[/email] på ett soltek SL75kav mobo...
Den ligger på 47idle....
Ska flytta över allt till en HQ08x-blue imorron och vad ska jag göra för att sänka tempen så mycket som möjligt...
har följande fläktar till godo...
5st 80mm... 3 bra(nya) och 2 ur gammla nätagg.
1st 120mm..
1st System Exhaustblower för pci port.
1st taisol prolle fläkt.
1st blueorb för graffekort.
1st 40mm till via chip.
Tack på förhand....
January 20, 2001
jag kör ju tb [email=900@1000]900@1000[/email] med superorben, har en 80mm i fronten, har sågat ut en fyrkant lika stor som 80mm fläkten, sen har jag kapat bort all plast som satt ivägen på framsidan av "hållaren", 1 120mm i sidan, ungefär över orben o minnet, sen 80mm fläktar som blåser ut luft där nätagget satt förut, har satt upp nättagget där 80mm fläkarna var tänkat att sitta från början, borrade upp små hål som att nätaggfläkten kunde blåsa ut luften, syns nästan inte allas att det är moddat där , sen gör det nog inget om du sätter en fläkt i botten som blåser in luft o en fläkt i toppen som blåser ut luft, du måste modda hålet där nätagget satt förut så 80mm fläktarna får plats.Tog även upp det lilla hålet för alla kablar o det nätagget vilade på, så det vart ett jätte hål. Så kablarna är inte ivägen för luft strömmen.
1 Guest(s)