August 17, 2001
jag har ev. möjlighet att komma till skott och äntligen köpa en dator, men jag är inte 120% säker på vilket moderkort jag ska ha. Vilket är det bästa moder kortet nu? jag har nästan bestämt mig för ett Epox 8K3A+ men är inte säker, ska jag ta epoxet lr nått annat?
[ Detta Inlägg ändrades av: W!Th3r den 2002-06-26 08:28 ]
October 10, 2001
On 2002-06-26 08:27, W!Th3r wrote:
jag har ev. möjlighet att komma till skott och äntligen köpa en dator, men jag är inte 120% säker på vilket moderkort jag ska ha. Vilket är det bästa moder kortet nu? jag har nästan bestämt mig för ett Epox 8K3A+ men är inte säker, ska jag ta epoxet lr nått annat?_________________
Om man hade kunnat skryta med en COMPAQ så hade jag gjort det här.
[ Detta Inlägg ändrades av: W!Th3r den 2002-06-26 08:28 ]
Moderkort som är stabila och bra att överklocka med är ABIT och ASUS, detta gäller både på AMD och Intelbaserade system. Dom kan vara lite dyrare men i stället så har du en stabil grund att bygga på och det är nog ändå det viktigaste. Kan bara ge ett tips på vad jag personligen skulle ha köpt men EPOX är säkert mycket bra kort också
May 6, 2002
Jag tänkte köpa ett Gigabyte 7VRXP men dom var bristvara på datorbutiken.com när jag köpte mina prylar. Det blev ett ASUS A7V istället och det är jag helnöjd med. Det har USB 2.0, Firewire, RAID, CPU Overheating Protection m.m. Det enda som är lite negativt är att det tar 10-15 sekunder för RAID-kortet att hitta diskarna.
/Kristian
2 Guest(s)