Inga problem!
Hoppas det går bra! Vi väntar med spänning på resultat..
Tekniknörd som gillar att träna.
February 26, 2001
December 23, 2000
ABIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
TA ER I *RLSLET ASUS ÄGARE, försök att toppa 170MHZ FSB på KT133A 😀 😀 😀
March 4, 2001
2001-05-21 22:36, skrev [NH]Axzell:
ABIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!TA ER I *RLSLET ASUS ÄGARE, försök att toppa 170MHZ FSB på KT133A 😀 😀 😀
Detta går även med A7V133 om man drar upp VIO volten lika mycket som du gör på ditt Abit...:razz:
Jag har inte haft några problem med mina Abit moderkort har iförsej aldrig ägt ett Asus moderkort.. Men Abit är en klassiker inom överklocknings kretsar!
Tekniknörd som gillar att träna.
January 8, 2001
de flesta moderkort som säljs idag håller så pass hög standard så det spelar ingen större roll vilket man använder, en del har alltid använt abit andra asus det man föredrar är väl mer en känsla, själv föredrar jag abit, men asus brukar juh i benchmarks alltid vara nån ynka liten bit snabbare och asus ägare brukar juh inte vara sena att påpeka det...
men men köp det kort som känns bäst och har mest "bang for the buck" så blir du nog nöjd!
2 Guest(s)