December 30, 2001
On 2002-03-14 18:04, Cruizer wrote:
Jag anser att om man har lite gammalt dataskrot liggandes hemma och behöver en mp3-spelande apparatur till bilen så var det väl fan desamma. Jä.v.la tjat...
Trots allt blir den juh i stort sett gratis. Jag tycker det bara är kul å bygga..
Håller med..
I tidningen "allt om elektronik" så byggdes det en mp3 spelare för hemma bruk, men som kunde modifieras för bilen..
tror det var årgång 2000, Den hetter OSCAR förresten
August 22, 2005
On 2002-03-14 23:36, De Ville wrote:
On 2002-03-14 18:04, Cruizer wrote:
Jag anser att om man har lite gammalt dataskrot liggandes hemma och behöver en mp3-spelande apparatur till bilen så var det väl fan desamma. Jä.v.la tjat...
Trots allt blir den juh i stort sett gratis. Jag tycker det bara är kul å bygga..
Håller med..
I tidningen "allt om elektronik" så byggdes det en mp3 spelare för hemma bruk, men som kunde modifieras för bilen..
tror det var årgång 2000, Den hetter OSCAR förresten
Tack för att ni tycker det ä kul. Tycker vi mest har fått kritik här. men vaddå det skadar väll aldrig å bygga lite skit... hehe.... men jag tackar å buger...
November 29, 2001
Det finns små numeriska tagentbord att köpa på elfa, det kanske vore något att styra med. Jag tror de har nåt som man kna konfigurera rätt friskt också... http://www.elfa.se/
November 8, 2001
Tv-kort då. Inte för att Titta på Tv med utan att Styra spelaren med. Själv har jag ett AVerMedia kort som jag styr winampen med. kostar ju inte skjortan heller.Kan ni ju sätta Ir ögat Fram eller bak i bilen. Själv har jag en 10 meter lång sladd som jag har ovanför Tv´n så att man riktar Fjärrkontrollen mot tv´n istället för Datorn.
1 Guest(s)