August 28, 2004
Det var så att min förra MS 3.0 fick spel mer eller mindre ett år efter att jag köpt den. När jag klickade blev det dubbelklick istället för ett vanligt klick 50% av gångerna, då tänkte jag att den gått sönder.
Då köpte jag en ny, och igår började musen med samma fasoner igen. _BÅDA_ knapparna började "glappa" samma dag. Både vänster/höger musknapp. Nu till det roliga. Jag tog en titt på kvittot, och idag är det _EXAKT_ ett år sedan jag pluggade in den i datorn första gången.
Är det en slump, eller ett lumpet knep? 😕
August 28, 2004
Xenomorphed wrote: med tanke på att musen har 5-års garanti är det nog mest slump, eftersom MS måste punga ut för en ny
Kan de inte hävda att det är slitage? Jag finner det ytterst osannolikt att båda ska haverera på exakt samma sätt efter ett år. Det synns knappt att musen är använd. :arg:
October 2, 2003
Jag har fått samma problem så många gånger på Microsoft möss.
Nu så har jag en extra MS intellipoint 3.0 som jag kan använda när jag lämnar in den andra när den fukkar upp sig.
Det är ett vanligt problem. Jag sökte på internet efter vad som var problem när det började första gången för nått år sedan. Och det var tydligen ett vanligt fel.
Ja herregud att man ska behöva ha två möss men MS mössen är förjäkla sköna! 😛
August 15, 2004
Min bror hade en Intellimouse 3.0 Explorer som led av dessa problem, men jag har inte haft några som helst problem med mina två Intellimouse 3.0 Explorer.
Ena är gammal och lackad i svart medan den andra är av nyare revision (svart/silver)
Men visst är det mycket strul med IM3E-mössen, många har ju klagat.
Synd att de inte fixat problemen.
1 Guest(s)