July 18, 2003
Hej,
Då och då hänger sig min MX518 när jag spelar spel. Den kan stanna i 1 sekund eller 10> med ojämna mellanrum. Ibland slocknar ljuset under den samtidigt, men inte alltid.
I windows har den hängt sig någon enstaka gång men inte mer. Det är under spel som det händer ofta.
Vad kan vara problemet?
Har bytt drivisar, bytt usb port osv...
September 27, 2005
Hmm låter skumt. Har Inte haft några som helst problem med min... Har du gjort allt du kan på så är det väll inget annat att göra än att skicka den på reklamation. (om du har garanti kvar) Har för mig jag hörde någonstans att logitech skulle vara ganska snälla med sin reklamationer.
February 28, 2005
ojdå wrote: Hmm låter skumt. Har Inte haft några som helst problem med min... Har du gjort allt du kan på så är det väll inget annat att göra än att skicka den på reklamation. (om du har garanti kvar) Har för mig jag hörde någonstans att logitech skulle vara ganska snälla med sin reklamationer.
bara o nämna koderna under musen så får man en ny, dom skickar tom ut musen först sen så ska du skicka usb sladden till dom.. dom frågar inte efter garanti..
July 18, 2003
har även märkt att den kan tappa sensen och helt plötsligt gå lite snabbare, detta händer bara i windows dock.
ett tag reagerade den inte heller på att man tog bort dom tre olika dps lägerna och ändrade knapparna man ändrar känsligheten med.
Vart ska man ringa för att komma i kontakt med deras svenska support? hittar bara engelsk, eller ska man ringa dom man köpte av?
1 Guest(s)