December 5, 2001
Hej jag har fått en ny mus i julklapp.
En microsoft wireless intelimouse explorer. Alltså en trådlös mus med optisk teknik. Musenfungerar bra vid vanligt användande men i cs när jag svänger så hackar kanten fram. väldigt iriiterane. någon som har varit med om dettta tidigare? någon so vet hur jag kan fixa det?
December 17, 2001
men "duh" trodde ni alla viste det redan att alla (iaf alla logitech/m$/dylikt men det finns säkert undantag) trådlösa möss har 40-60 hz'as uppdaterings freq och det räcker i windows. men i spel gör de inte det..
nån sa att man kan ställa mottagaren närmare musen, det har jag aldrig provat. har dock ingen trådlös utrustning att testa med nu... men prova det. jag vill gärna veta ifall det funkar., men det borde det väll inte göra?!
:snurr:
December 5, 2001
att ha sändaren mitt emot gjorde inte saken mycket bättre.. men när jag tog bort programet till musen så funkade det något bättre(eller inbillade jag mig bara?) det är i alla fall tråkigt, för nu har jag två knappar jag inte kan använda...men jag funderar på att köpa en med kabel.. men jag tycker inte kabel e nå kul ;(
September 2, 2001
On 2001-12-25 19:50, =JoNaZ= wrote:
problemet finns bara i windows XP 🙁
jag har en gammal trådlös logitech mus som heller funkar bra i CS.. jag kör med senaste mouse ware....letar desperat efter en lösning...
pfft... Min logitech mus funkar skit bra i både win2000 och i XP när ja lirar spel såsom CS .
Edit: jag kör min mus på 200 reports/sec
Input Buffer Length: 300 Packets.
[V] Fast Initialization
[ Detta Inlägg ändrades av: KImma den 2001-12-25 23:42 ]
June 21, 2001
Tjena köpte en optisk mus men ej trådlös för 1 vecka sedan. Det är från logitech en mouseman med två sensorer på 800dpi.
Största problemet e att jag trodde det skulle bli skönare att spela me den i cstrike, men fyfan vad man hade fel. Jag e rätt van att lyfta på musen ibland o då balalr den ur direkt, den rör sig som fan fast musen e i luften o jag har stängt av accelerationen på den så jag hajjar inte vad mer jag kan göra än att sluta lyfta på musen 🙁
Mvh//Noby
2 Guest(s)