January 11, 2007
Har i princip sedan MX1000 först lanserades ägt en sådan (köpt max någon månad efter lansering).
Dock verkar den ha en oönskad feature, emellanåt "hoppar" den upp 4-5cm på skärmen så jag undrar om någon vet om detta är löst i senare revisioner?
Detta då jag funderar på att införskaffa en ny likadan pga att batteriet börjar bli dåligt och jag vill bli av med "hopp"-featuren (SetPoint löser det inte).
January 13, 2004
Jag har också en mx1000 mouse med tillhörande keybord men har inte samma problem. Titta så du inte har skit på linsen eller musmattan
har en Corepad glas musmatta som funkar bra men ibland har man lite smulor och skit då kan musen hoppa lite.
Tror inte det finns olika versonen eller revsionen av musen.
Själv så är jag lite sugen på en Logitech Revolution. Logitech anväder ju samma trådlösa teknik till alla sin möss och tagentbord (bort räknat blåtand version) så det går ju att byta ut en del åtgången.
January 11, 2007
det visade sig vara min mottagare som orsakar detta (denna revisionen dras visst med det problemet).
Så jag får ett nytt set på garantin av Logitech (trodde inte den gällde då hela min etikett på undersidan av musen var väck, dock räckte det med att mottagaren hade sin kvar).
1 Guest(s)