July 14, 2001
Daggerr,, Ja,, det e det som är problemet,,, man kanske kan fixa nya skruvhål på nåt sätt,,, Magneter kanske?,, det sitter ganska bra utan skruvar,, hmm,, jag ska nog prova,, för jag står inte ut med att ta av fronten hela tiden.. Det e så påfrestande för min stackars fancontroller..
April 1, 2001
Jag och herr daggerr har funderat lite, det kan iofs innebära lite risker. Men om man tar chassit och slipar bort färgen. Sen så lassar man iväg lådan till en skjutbana och ber om att få prova nåt slags hand-eld-vapen Så kirrar man 3-4 äkta livs levande skotthål i burken, sen låter man den ligga i skogen så den rostar litegrann Det bör ju se rätt fräckt ut 😀
July 30, 2001
On 2001-09-05 22:21, Iceman wrote:
Jag och herr daggerr har funderat lite, det kan iofs innebära lite risker. Men om man tar chassit och slipar bort färgen. Sen så lassar man iväg lådan till en skjutbana och ber om att få prova nåt slags hand-eld-vapen Så kirrar man 3-4 äkta livs levande skotthål i burken, sen låter man den ligga i skogen så den rostar litegrann Det bör ju se rätt fräckt ut 😀
hand eld vapen??? tacka vet jag en 30-06:a
då j**lar har du hål i burken 😀
1 Guest(s)