Ä jag har väl borrmaskin!
Gäller bara att inte träffa några ledare.. det blir ju inte så svårt.. eller.. 😀
Tekniknörd som gillar att träna.
December 21, 2000
Finns det nån butik i sverige som säljer lådan då?
-----------------
If you know the enemy and know yourself, you need not fear the result of a hundred battles. If you know yourself but not the enemy, for every victory gained you will also suffer a defeat.
[ Detta inlägg ändrade av AzRaeL 2001-05-11 20:36 ]
April 5, 2001
2001-05-12 21:00, skrev Anton:
Jasså vad är det för moddning som är på väg?
Något intressant?
njae, det är faktiskt skitsvårt att modda den, sågade med visst besvär upp 80 mm fläktshålen bak till 92, men nu måste jag modda alla hd hålalre också sen stopapde jag dit en 120 mm fläkt fram istället för en 92, då blev det lite mer bök, får dessutom bara plats med ett 80mm "rör" i froneten eftersom luckan tar mycket plats. sen slet jag bort hålalren för full-längs isa kort också... jag behöver ändå inte den. ska byta dioderna på den snart, men måste hitta röda och blåa, och jag vet inte ens vad för sort jag ska ha. ska försöka få in vattenkylning i den också. hmm... får nog ta och slänga upp ett par bilder på hur längt jag hunnit istället ;9 men det får bli imorgon.
December 20, 2000
Hehe det lät inte som den lättaste lådan att modda.. 😀
Men då blir det ju desto roligare när man lyckas!
Tekniknörd som gillar att träna.
December 23, 2000
2001-05-08 11:06, skrev Anton:
Den här är väl rätt lagom size!
Men det finns ju större!
En sån låda har jag tänkt på att köpa i 1 år nu...har inte blivit av...har inget Kapital 😀
1 Guest(s)