May 7, 2001
Tjenare!
bara undrar om det är någon som lyckats hitta hur man ska gå tillväga för att Voltmodda ett Soltek 75KAV KT133a moderkort? Har letat o letat o letat lite till, men kan inte hitta var eller hur man ska löda på detta moderkortet...
Alla tips eller länkar mottages vänligt!!!
/Str0Be
May 7, 2001
Jorå min SS1 lampa lyser fint.. har den på Bus ratio, så att jag kan välja själv. Lampan ska ju iofs bara lysa om du har låst upp din multipel!
Dock var ju denna tråden inte riktigt det som du frågade Blev förhoppningsfull nu när jag så att det va nån som hade svarat ...
/Str0Be
May 7, 2001
Stämmer bra, jag har låst upp CPU'n, men egentligen hade jag inte behövt göra det, eftersom att min Duron är en 700, och jag har endast klockat med hjälp av FSB (7x143). Men jumper 17 har jag och den står i rätt läge dvs jag kan själv välja multipel. Varför det inte funkar för dig vet jag faktiskt inte, men kolla så att "minnesflödelampan" också lyser
/Str0Be
May 7, 2001
Det verkar som det finns lite olika verrar av moderkortet ute, eftersom att manualen visar klart att det bara finns 2 st fläktuttag på kortet, medan jag definitivt har 3 st på mitt.
Verkar som jag har fått den nyaste verran av kortet iafl, så jag är nöjd
hoppas att allt ordnar sig!! När du väl får igång burken så lovar jag att du kommer vara mkt nöjd med ditt Soltek inköp
1 Guest(s)