Nån som haft problem med Creatives senaste Drivisar för X-fi|Generella frågor|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
Nån som haft problem med Creatives senaste Drivisar för X-fi
Jonas740
Siktar mot toppen
Medlem
Forum Posts: 53
sp_UserOfflineSmall Offline
1
November 15, 2006 - 11:11 pm
sp_Permalink sp_Print

Tjena.....

Någon som har märk av några problem med burken efter ni kört Web Update 4 av drivisarna till X-Fi korten på creatives hemsida?

För jag uppdaterade i helgen och igår började problemen med att ljudet va helt förvrängt, installerade om allt o uppdaterade såklart... Idag när jag starta burken så starta den om sig ett antal gånger o fastande massor med gånger under uppstart o sen väl inne i windows så rapporterades det: "Error due to faulty device driver" (nåt i den stilen stog det iaf)..

Avinstallerade först grafikrutinerna, o la in de näst senaste från nvidia 91.47, efter de starta burken fortfarande om sig o hängde sig, avinstallerade sen ljudkortsrutinerna o sen la bara in dem med skivan utan att uppdatera och nu (peppar peppar) så tror jag att det funkar, även fast jag märkte att någon disk ville tugga lite extra när skärmsläckarn gick i... (hårddiskarna tuggade som f-n när det startade om o hade sig kan jag även informera om)...

Vet inte om jag löst problemet men jag hoppas det..

/Jonas

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 144
Currently Browsing this Page:
1 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL