January 22, 2006
Tjenare.
Har ett problem som uppstod när jag startade datorn igen efter att jag var på bio...
I vanliga fall när jag tabbar upp ett program så ser man liksom hur bilden maximerar upp allt (om jag ska tabba upp ett spel t.ex) utan ett "knäpp" eller att bilden blir svart...
Men nu efter att jag startat datorn så uppkommer dessa fenomen, håller på å bli tokig av detta... Skärmen ska väll inte bli svart när jag tryckt upp spelet och sedan "knäppa" till alltså ett litet "knäpp" ljud uppkommer oxå.
Har inte haft så tidigare, går det att få bort? Är det ngn inställning? Ska oxå tillägga att det blir en liten fördröjning på tabbningarna pga att skärmen blir svart, mkt irriterande.
Ngn som vet hur man råder bot på detta?
MvH Lehto
PS om denna anses ligga fel får ni väll flytta den DS
January 22, 2006
Ne, det är samma som jag haft innan...
Alltså jag stängde av datorn när jag skulle på bio hade inte gjort ngra inställningar utan bara surfat osv, sedan när jag kom hem startade datorn och sedan mitt spel så tabbade jag och skulle kolla msn då upptäckte jag att skärmen blev svart för ca 2s sedan "knäpper" den till.
Tidigare har den bara fryst bilden för 1sec och sedan upp med den nya bilden (skrivbordet i detta fall), och på så sätt har det inte vart nå fördröjningar... Men det blire nu.
1 Guest(s)