March 2, 2005
när ja spelar och vill ta loada om för jag har tappat mycket liv så ska jag ta F9 för att loada, när jag trycker 1 gång händer inget, när ja trycker 2 ggr snabbt, ungefär som ett dubbelklick på en mus så hoppar spelet ut och det står massa text och typ följande fel terurnarades: the memory could not be read" vad är felet? 😕
February 17, 2004
N1ko: Jag får också liknande fel när jag spelar CSS, CSS stängs ner och får memory fail, HL2 kan inte köras eller nått. Detta händer på vissa servrar har jag märkt. Igår spelade jag hela kvällen utan att få problem. Måste vara nått fel på servrarna, känner ju inte för att ominstallera HL2 direkt.
/Dani
March 2, 2005
Dani wrote: N1ko: Jag får också liknande fel när jag spelar CSS, CSS stängs ner och får memory fail, HL2 kan inte köras eller nått. Detta händer på vissa servrar har jag märkt. Igår spelade jag hela kvällen utan att få problem. Måste vara nått fel på servrarna, känner ju inte för att ominstallera HL2 direkt
men du snackar om css, kan det vara 😛 samma fel på hl2 ?
/Dani
March 2, 2005
http://support.steampowered.co.....td_alp.php jag har kollat här.. här står det lite om felet tror jag... men dom säger att man ska fixa det själv? och ja fattar inte hur.. idag började allt.. spelet krashade och det stod typ hl2.exe har stött på ett problem och måste avslutas bla bla bla.. efter det när jag startade om spelet och tryckte 2ggr snabt på load knappen så stängs spelet av och det står nåt sånt här "memory could not be read" bla bla.. det hände inte innan utan efter idag sen spelet krashade :cy:
September 12, 2005
March 2, 2005
Dani wrote: Jo det stämmer jag pratar om CSS, men HL2 o CSS hör ju ihop. Jag får liknande fel som du, hl2.exe har stött på ett problem och måste avslutas. Sen får jag även ett meddelande om minnesfel bla bla. Det kanske inte du får?
Jo men jag har också fått ett sånt meddelande "hl2.exe har bla bla och måste avslutas" och så har ja fått upp "hl2.exe prgramfel" så står det #730284 minnet kunde inte läsas "memory could not be read" typ
/Dani
2 Guest(s)