October 25, 2005
http://www.itbutikken.se/i/96678/2.htm
Tänkte slå till på ett 680w nätagg, och jag behöver veta ifall det passar till mitt Socket A-moderkort..
För detta bör väl räcka till en dator som har 6st diskar & 4 chassifläktar?
January 6, 2003
Köp inte nått från ITButikken de ha sjuka leveranstider och tar dessutom överpris på det mesta i sortimentet kolla bara på Pricrunner,se och sök på ITButikken på deras lista över butiker och läs recensionerna.
Dator :Asus M3A32 MVP Deluxe||Amd 64 X2 6400+||ASUS EAH3850 Gold||6GB DDR2||4TB HDD||Logitech Z-680||Moddat Lian-Li PC 71
November 27, 2003
The Dragon wrote: Köp inte nått från ITButikken de ha sjuka leveranstider och tar dessutom överpris på det mesta i sortimentet kolla bara på Pricrunner,se och sök på ITButikken på deras lista över butiker och läs recensionerna.
Itbutikken är baserade i Danmark, därav den extra dagen för leveranser i regel, men att de skulle ta överpris vet jag inte om jag håller med om.
De har dessutom en suverän support och jag kan rekommendera dom mycket varmt. 😉
//Andreas
January 6, 2003
Angående ITButikken så har jag själv inga erfarenheter om det jag bara säger det som andra säger kolla själv på Pricerunner.com
Dator :Asus M3A32 MVP Deluxe||Amd 64 X2 6400+||ASUS EAH3850 Gold||6GB DDR2||4TB HDD||Logitech Z-680||Moddat Lian-Li PC 71
1 Guest(s)