February 22, 2006
Ja startar väl en tråd ja men ska försöka fråga lite mer än bara: *va ska jag köpa för agg*
Ja ida kom ja hem från jobbet å till min stora besvikelse så hade mitt aspire 520 watts agg dött, å det har vatt med nårra år å jobbat hårt å blitt moddat ett par gånger.
men har ändån haft funderingar på köpa nytt agg å funderar på köpa ett enermax liberty Watt: XXX (500+).
Mm det e nått rekomendera vetifan men mins en polare som sa dom va bra iallafall så lite synpunkter e ju inte fel å e inte snål söker kvalite för hyffsad peng å e inte så himla kräsen när det oljud ska ju inte låta för mycket.
funderingar
PCI Express 2.0 = 6pins + 8 pins kontakt?
Enermax har ju två varianter sli å crossfire Certified. ex dom har en 500 som e sli å en 500 som e crossfire.
e det samma å bara ett klistermärke som skiljer eller finns nått mer gömt bakom Certified.??
hur lång e fabriksgaranti?
just nu i burken:
1 dvd brännare 1 dvd läsare
4 hdd (sata)
2st 1024corair dominator pc8500
1 ati x1950xtx
1 intel c2d e6700
1 asus p5w dh deluxe
3st 92mm fläktar
3st 80 fläktar
sen e där väl inte mkt mer
vill iallafall ha ett agg som e byggt för framtiden som håller å har stöd för det mesta samt kraft till kommande hårdvara å intresserad av å köra crossfire nångång i framtiden å som kommer ha stöd för det nya pcie gränsnittet.
budget inte mer än 1800kr.
tacksam för snabba svar
mvh biffen
July 18, 2007
Jag skulle tagit en Corsair 620W (finns som 520W också) utan o blinka, vet många som tyckt om den 😀 vet inte vad det är för kontakter på en sån, men men.
Corsairs hemsida: http://www.corsairmemory.com/p.....ts/hx.aspx
February 22, 2006
ajda wrote: Jag skulle tagit en Corsair 620W (finns som 520W också) utan o blinka, vet många som tyckt om den 😀 vet inte vad det är för kontakter på en sån, men men.
Corsairs hemsida: http://www.corsairmemory.com/p.....ts/hx.aspx
va e mottiveringen till ditt val då?
May 14, 2007
Enermax är utmärkta nätagg. Jag har använt dom till en del specialdatorer och då främst 850w modellen. Nackdelen med just de nätaggen är att de är avsevärt större än ett standard atx nätagg och därför inte ryms i alla chassin, men håller du dig till de normalstora aggen ska det inte vara några problem.
Jag litar betydligt mer på enermax än på corsair/seasonc.
2 Guest(s)