February 13, 2002
Jag har flyttat denna fråga ifrån "operativsystem-forumet" för jag tänkte att härinne är chansen större att jag får hjälp. jaja till problemet:
Det är nog det skummaste jag har råkat på. Fick ett mail från min isp att jag skulle ändra några saker gällande ipnummer och så.
När jag gick in i nätverksanslutningar så finns inget där. (jag ska ha 2 stycken anslutningar, en till nätverket via nätverkskortet och en till mitt kabelmodem via usb´n)
Jag har alltid haft så men inte nu, jag kommer inte åt egenskaperna för mina nätverksinställningar, ändra ipnummer gateway m.m. jag kan inte ändra ett SKIT! men jag har åtkomst till internet, det är ju bra iaf så att jag kan fråga om hjälp. iallafall, när jag uppdaterar inne i nätverksanslutningar så kommer detta meddelande fram: "det gick inte att läsa en lista av nätverkskort på datorn. kontrollera att tjänsten network connections är aktiverad och körs. det har jag fixat, men inget annat händer.
Snälla hjälp mig med detta udda problem.
April 1, 2001
Håll dig till EN tråd som handlar om samma sak. Jag har flyttat över den gamla till detta forumet.
Du hittar den här:
https://www.nordichardware.com.....8;forum=11
2 Guest(s)