October 3, 2001
September 2, 2001
September 2, 2001
Jojo
Men han ville ju hela redda på hur lt vilket program som var bra
Och med deamom tools måste man ha bin och cue filen på datorn vilket oftast tar minst 700 mb...syftet med iso filer är ju att man ska brännna öber till en CD för att köra programmet/applikationen därifrån
July 18, 2001
On 2001-11-03 00:34, -=Andreas=- wrote:
Asså du behöver ej bränna ut filerna för att installera dem. Med Daemon-tools kan du köra que filerna endå. Men vill ej posta länken då detta är olagligt. Kan inte tänka mig att det du håller på med är några lagliga ISOS.
Är du Polis eller
kan du ju fethhajja at jag kör med deamon tools osså för den delen men vissa grejjer bränner man ju ut som man vill spara. Är la fan inte född bakom det blå skåpet heller. så bespar mig S**t prat nu
July 25, 2001
Och du misstänkte aldrig att jag själv skulle kört det nämnda programmet? Hur skulle jag annars veta om det? Givetvis postade jag inte addressen till programmet för att de på NH inte vill ha sådant i sitt forum. Jag skulle kunna välja att posta många länkar till mer elle rmindre olagliga hemsidor/ftp:or men jag vill inte. Bättre att NH förblir en bra sida som inte blir något piratforum. Tänk först skrtatta sen mitt råd. :wow:
July 18, 2001
On 2001-11-03 15:28, -=Andreas=- wrote:
Och du misstänkte aldrig att jag själv skulle kört det nämnda programmet? Hur skulle jag annars veta om det? Givetvis postade jag inte addressen till programmet för att de på NH inte vill ha sådant i sitt forum. Jag skulle kunna välja att posta många länkar till mer elle rmindre olagliga hemsidor/ftp:or men jag vill inte. Bättre att NH förblir en bra sida som inte blir något piratforum. Tänk först skratta sen mitt råd. :wow:
Ja jag säger det samma tänkt först, anklaga sen. va vet du vad jag/vi gör iso filer på?
gör kanske backup på mina orginalskivor :wow:
nog diskuterat vill du diskuterar adda mig på icq så slipper dom andra bli drabbade.
1 Guest(s)