June 30, 2003
om du upplever xvid filmer ser crapiga ut efter du har installerat nVidias Forceware 77.72 drivrutiner så kolla in länken.
http://forums.nvidia.com/index.....topic=5754
December 31, 2002
För er som inte orka klicka på länken kan jag klippa in det jag skrev i en annan tråd som redan behandlat ämnet:
Högerklicka på skrivbordet och välj Egenskaper. Ta dig sedan vidare till fliken Inställningar. Klicka därefter på Avancerat och välj fliken för ditt grafikkort exempelvis "Geforce 6800". Välj därefter rubriken Färgkorrigering i listan till vänster. Därefter ska du öppna den övre rullmenyn under "Tillämpa färgändringar på:" och välja Alla. Justera sedan Gamma till 1.00 i justeringen nere till höger. Tryck sedan på Verkställ och OK. nu ska allt vara som vanligt igen!
Mvh Tobias
March 2, 2005
Tobi-Wan kenobi wrote: För er som inte orka klicka på länken kan jag klippa in det jag skrev i en annan tråd som redan behandlat ämnet:
Högerklicka på skrivbordet och välj Egenskaper. Ta dig sedan vidare till fliken Inställningar. Klicka därefter på Avancerat och välj fliken för ditt grafikkort exempelvis "Geforce 6800". Välj därefter rubriken Färgkorrigering i listan till vänster. Därefter ska du öppna den övre rullmenyn under "Tillämpa färgändringar på:" och välja Alla. Justera sedan Gamma till 1.00 i justeringen nere till höger. Tryck sedan på Verkställ och OK. nu ska allt vara som vanligt igen!
Mvh Tobias
I know, u saved my life
1 Guest(s)