September 28, 2005
Hej alla! jag hoppas att det är någon som kan hjälpa mig där ute har allvariga problem med min dator 🙁
Felet är så att det flimmarar konstiga rutor i olika glada färger på spel.
har testat att installera om Windows och det hälper inte har testat olika drivrutiner men det verkar inte heller hjälpa, men jag tycker det värkar lite konstig för om det vore fel på det tycker jag att det typ borde inte funka all eller så men nu e det konstigt flimmer som sakt. Allt annat i min dator funkar då fin fint, och inga konstiga temeraturer häller inet äns på grafik kortet. hm ja just ja det är bara på spel, filmer funkar.
hoppas någonm där ute kan ge tips eller så 😀
March 11, 2003
MiXz wrote: [Swe]Hej alla! jag hoppas att det är någon som kan hjälpa mig där ute har allvariga problem med min dator 🙁
Felet är så att det flimmarar konstiga rutor i olika glada färger på spel.
har testat att installera om Windows och det hälper inte har testat olika drivrutiner men det verkar inte heller hjälpa, men jag tycker det värkar lite konstig för om det vore fel på det tycker jag att det typ borde inte funka all eller så men nu e det konstigt flimmer som sakt. Allt annat i min dator funkar då fin fint, och inga konstiga temeraturer häller inet äns på grafik kortet. hm ja just ja det är bara på spel, filmer funkar.
hoppas någonm där ute kan ge tips eller så 😀
Är rutorna i ett schackmönster, eller hur menar du?
Ifall det är så, så känns det som att det är grafikminnet som är dåligt.
2 Guest(s)