April 2, 2002
Jag lade nyss in WindowsXp på min dator...
Innan jag installerat någonting så kollar jag i "Enhetshanteraren" vilka drivrutiner som saknas...
Ser att det står "VideoStyrenhet (VGA kompatibel)" Så att jag laddar ner senaste 2000/XP drivrutinerna till mitt Leadteak Geforce3 Ti200 från http://www.nvidia.com..
insallerar dem och efter det blir dem ej installerade och det står fortfarande "VideoStyrenhet (VGA kompatibel)" i enhetshanteraren.
vad sakll jag göra?
January 27, 2002
Min kompis hade samma problem, men han hade en 3d accelerator i sin maskin. Hans pappa slet ur den och sedan funkade det, det stod att den satt i PCI1. Titta om det står var den sitter och plocka ur kortet som sitter där, men förresten så gör det väl inget heller, datorn funkar väl i alla fall?? Jag hade felmeddelande på nåt förut jag med, men så länge det inte ställer till med problem så skiter jag i det
September 15, 2001
testa en gång till att ta bort grafikkortet från enhetshanteraren, sen uppdaterar du o när den hittar en enhet så väljer du att du vill välja vilken enhet du vill installera o välj från cdskivan om du fick med en..
// eller //
annars gör du så att du tar bort enheten i enhetshanteraren, och stäng allt innan datorn härjar om att den har hittat en ny enhet.. kör detonator då o kolla..
1 Guest(s)