December 19, 2000
Har läng kört med coolbits när jag överklockat mina geforce kort...men fick idag mitt nya Gainward GeForce2 GTS/400 64MB DDRam....ser att ni använder NVMAX väldigt mycket.....e sugen på att testa det ....men skulle dock vilja ha lite hjälp med inställningarna....vilka inställningar kör med ....vad är det ultimata..?
April 17, 2001
On 2001-07-27 02:28, Michael wrote:
Har läng kört med coolbits när jag överklockat mina geforce kort...men fick idag mitt nya Gainward GeForce2 GTS/400 64MB DDRam....ser att ni använder NVMAX väldigt mycket.....e sugen på att testa det ....men skulle dock vilja ha lite hjälp med inställningarna....vilka inställningar kör med ....vad är det ultimata..?
June 18, 2001
Har 2 .pdf filer som jag gjort med lite ändringar liggande på min sida under "pc menyn" och "filer".
Märker numera att det som innan gjorde märkbar skillnad på min PII400@515 knappt märks numera med min Duron alltså satt den största begränsningen i prollen.
Vilket leder till att man får köpa nytt ....IGEN !!!*S*...
Men det hade vart roligt att se tex vad som händer på ett gf2(ej mx) eftersom ett sådant är lite av intresse för min del när jag ska ha nytt.
May 24, 2001
On 2001-08-05 03:14, PolluX TroY wrote:
Har 2 .pdf filer som jag gjort med lite ändringar liggande på min sida under "pc menyn" och "filer".Märker numera att det som innan gjorde märkbar skillnad på min PII400@515 knappt märks numera med min Duron alltså satt den största begränsningen i prollen.
Vilket leder till att man får köpa nytt ....IGEN !!!*S*...
Men det hade vart roligt att se tex vad som händer på ett gf2(ej mx) eftersom ett sådant är lite av intresse för min del när jag ska ha nytt.
Det var den .pdf én jag skickade till Michael som jag fick av dej..
1 Guest(s)