September 24, 2001
När kommer det en kraftigare AMD Thunderbird???
Jag ska köpa en 1,4 men jag fattar inte varför man inte gör typ en 1,7:a eller nått, jag tycker att 1,4 ghz är lite klent om man jämför med P4 som har 2,0 ghz.
Jag vet att det kommer en Athlon 4 men den kommer ju inte förens i vår eller nåt.
May 24, 2001
On 2001-10-03 16:39, virran wrote:
När kommer det en kraftigare AMD Thunderbird???Jag ska köpa en 1,4 men jag fattar inte varför man inte gör typ en 1,7:a eller nått, jag tycker att 1,4 ghz är lite klent om man jämför med P4 som har 2,0 ghz.
Jag vet att det kommer en Athlon 4 men den kommer ju inte förens i vår eller nåt.
Athlon XP kommer släppas den 9:e oktober
April 5, 2001
Virran: Du skrev att du inte fattar varför dom inte gör en 1,7Ghz eller nått.
Att göra en snabb processor gör man inte på en förmiddag. Förtillfället spottar ju både Intel och AMD ut processorer med allt högre hastigheter. Jag tror nog de gör allt de kan för att för att få fram snabbare processorer.
Förövrigt som redan kommenterats kommer ju Athlon XP snart.
June 28, 2001
On 2001-10-05 17:15, virran wrote:
Hur mycket bättre är Athlon XP?P4 har ju as många processorer som dem har kommit ut med, de har ju gjort typ 5 st innan AMD har gjort 1, varför är det så?
Intel e ganska stora och dom sammarbetar med microsoft så dom gör cpu´rna efter windows oxå och därför är dom alltid lite före AMD.
prollarna har ju nån inbygda funktioner nånting stog det i nån lärobok i skolan, vilket gör dom snabbare i vissa saker och slöare i andra. :snurr:
1 Guest(s)