March 27, 2003
Tänkte önska mig en ny mobil i julklapp. Eftersom jag supit bort min digitalkamera vore det bra med en vettig kamera. Vad har jag att välja på då? (Helst SonyEricsson)
K800 - Grym kamera, hur är mp3-möjligheterna?
W950 - Bra musikfeatures, ingen kamera.. 🙁
Finns det fler? Just nu ser jag inga "Kommer snart" på SEs hemsida, någon som vet något?
December 11, 2002
Har själv en K800 och är riktigt nöjd med den. Du kan inte jämföra kameran med en riktig digital kamera men det är bra bilder på den. Vad jag har hört ska K800 ha bättre kamera än nokia mobilerna, men jag kan ha fel.
Ang mp3 möjligheterna så är den inte speciellt super, det är ingen walkman mobil, men o andra sidan tycker inte jag walkman mobilerna är speciellt bra mp3spelare heller... Jag hade satsat på en k800.
March 27, 2003
Joni^ wrote: Har själv en K800 och är riktigt nöjd med den. Du kan inte jämföra kameran med en riktig digital kamera men det är bra bilder på den. Vad jag har hört ska K800 ha bättre kamera än nokia mobilerna, men jag kan ha fel.
Ang mp3 möjligheterna så är den inte speciellt super, det är ingen walkman mobil, men o andra sidan tycker inte jag walkman mobilerna är speciellt bra mp3spelare heller... Jag hade satsat på en k800.
Tack för ditt svar. Håller med dig om att walkmantelefonerna inte är helt 100... Har du några bilder man skulle kunna få se?
Finns det någon mjukvara som kanske ger bättre mp3-funktioner?
February 28, 2005
alltså K800i är en besvikelse, ljudet är uselt o lågt när man spelar upp, en vän till mig har en sådan..jag hade satsat på något helt annat, kanske W850i eller W900i, har själv W900i och ångrar inte en sek att jag köpte den...fick den för 1800:- helt ny så de va ju oxå guld. ^^
ang N73, en vän till mig har den oxå, kameran är väl likvärdig K800i om inte lite bättre, men mp3 funktionen är inget o hurra över...ljudet är väl sådär men inte i närheten av W900i, sen så tycker jag väl ändå att Walkman telefonerna håller mp3 funktionen bra standard...;)
2 Guest(s)