December 6, 2006
Tänkte höra vad det finns för nya skärmar och grejs som man kanske ska sikta in sig på att köpa ?
För något / några år sedan när jag köpte den skärmen jag har nu, 17" Samsung 740BF, så var det den samt 19" 931BF som låg på inköpslistan men till slut blev det 740:n iallafall.
Nu tänkte jag höra om den 19" 931BF fortfarande är något att satsa på ? Vill testa och gå upp i klass till en större 19" och testa på det igen.
Har även fått info om en 931C som har den nyare TCO-99 standarden, dock kostar den ~400 kr mer än 931BF men är den mer att satsa på isåfall ?
Någon som har tester utförda på 931BF samt 931C ?
April 24, 2007
samsung 931C är den som jag kör. den är otroligt bra (i mitt tyckee ) . färgerna är otroliga jämfört med min gamla dators skärm. det var en 15" LG lcd skärm.
tycker att den är en 10-poängare. köpte den i INet. 1990 var priset då. klart billigt i SVerige.
sen har man nästan tyckt att jag borde ha gtt på 22" varitanten men den var för dyr. men båda är läckra,
den är strömsnål oxå!
December 6, 2006
nvidiaamd wrote: tycker att den är en 10-poängare. köpte den i INet. 1990 var priset då. klart billigt i SVerige.
Har hört från folk att den kostade 1990 kr på INET men nu finns den inte ens kvar där längre och den billigaste som säljer den skärmen inom Sverige är 2524 kr på SHG.biz, enligt prisjakt.se
Surt men.. vi får väl se vad det kan bli för skärm.
1 Guest(s)