October 18, 2006
http://www.komplett.se/k/ki.as.....sku=325798
Billigare och bättre.
Den enda nackdelen är att FSP-agget inte är modulärt annars ror jag nog att FSP agget är bättre på alla sätt.
March 9, 2005
okej tack för tipsen ... nu är det bara å bestämma sej.... hiper finns fortfarande kvar och om det går sönder så lär man ju få ett nytt.... för det e inget akut behov har ju ett fungeande... PLus det e ju så jävla snyggt fast det där FSP-agget verka najs...Fast jag vill ha modulärt å det finns på tagan men dom ser lite tråkiga ut å då finns hiper som e en blanding men dom går åt helvete hela tiden så vem vet vad det blir 😕
February 17, 2004
mdf wrote: har tänkt å köpa ett nytt nätagg och har funderat på ett hiper type-r 580 watt fast jag har hört att dom går åt h*****e hela tiden...Tipsa gärna om andra nätt agg i samma pris klass...
Tagan, Seasonic, Levicom, OCZ....
Lite tankar...
Angående FSP agget så anser jag ljudnivån är på gränsen. Det funkar ju helt klart, men kanske 1-2dB för mycket :P. Nu kanske jag verkar petig men hade ett OCZ som snurrade i 20-21dB. Det var behagligt och det gick lätt att somna utan problem med datorn igång. Nu har jag ett agg på ca 26-27dB, det är störande och svårt/omöjligt att somna när den är på. FSP agget ligger något mitt emellan...
/Dani
November 27, 2003
FSP-agget är tyst. Siffrorna säger inte allt. Jag har inte varit med om någon som direkt klagat på ljudnivån till det. Sen är det kanske inte heller det första agget man brukar sikta in sig på när man vill ha just det, men det är nog mer för att de inte marknadsför det som just det.
//Andreas
2 Guest(s)