December 2, 2007
jag visste inte vart jag skulle lägga denna tråden så det fick bli här ^^. jag undrar om någon här på nordichardware har några erfarenheter av detta chassit?? http://www.datorbutiken.com/se.....XIO2GAMEBL
Tacksam för svar som alltid 🙂
November 27, 2003
Ett standardchassi som funkar som de flesta. Erbjuder i stort inget utöver det vanliga.
Fläktar medföljer och det är i och för sig bra att det är två stycken 120mm som sköter flödet genom chassit. Jag kan inte avgöra hur pass tysta de är dock, men hoppas inte på något märkvärdigt.
Annars är innanmätet som sagt väldigt standard. Inget konstigt eller för den delen nytänkande.
//Andreas
December 2, 2007
Delph1 wrote: Ett standardchassi som funkar som de flesta. Erbjuder i stort inget utöver det vanliga.
Fläktar medföljer och det är i och för sig bra att det är två stycken 120mm som sköter flödet genom chassit. Jag kan inte avgöra hur pass tysta de är dock, men hoppas inte på något märkvärdigt.
Annars är innanmätet som sagt väldigt standard. Inget konstigt eller för den delen nytänkande.
//Andreas
k det verkar tillräkligt bra för mig iaf 🙂 vill ha tillräkligt med plats och det tror jag att detta chassit ger mig 🙂
2 Guest(s)