July 25, 2001
Hellu! Skall snart köpa ny burk. AMD 1400 MHz 60 Gb hårddisk, 17 tum Philips Brilliance monitor 512 Mb DDR minne. ASUS moderkort bla bla.
Funderar på Chieftec låda silent 1495 på datorbutiken.se sägs silent stämmer det? Är den bra?
Iallfall vilket grafikkort köper jag? Funderar på Asus V7700 Deluxe, men det är ju gammalt. Finns iofs i 64mb varianten nu. Vet att G3 är bäst men knappast värt 5800 har ej tv-ut heller. Vill gärna ha med teve ut, så man kan se på dvd filmer och spela ff på teven. Vet att Creative Ultra 64 Mb fått bra i test. Men det har ej heller tv-ut. Är det bättre och köpa ett tillägskort för tv-ut. Vad kostar de isf och vilka är bra? Vill gärna att kortet finns på datorbutiken då jag köper allt annat där.
Tacksam om ni gamers kan hjälpa mig lite. Kan tänka mig att betala runt 4000 för grafikkortet. Asus V7700 Deluxe kostar 2248 med både tv-ut /in. Rätt så billigt så man kan ju köpa ett nytt utan att ångra sig allt för mycket. Hur är det med POV och Hercules kan de konkurera med de andra korten? Verkar billiga. Är de kassa?
Tacksam för svar.
Det låter som ett bra system överlag! OM du vill ha ett GeForce3 kort kan du ju alltid försöka vinna det vi ger som första pris i vår nya (url=https://www.nordichardware.com/medlemstavling/index.shtml]recruit tävling![/url]
Hercules är ett av de största grafikkorts tillverkarna som är igång för tillfället och de gör mycket bra produkter! De vann förrästen vår poll "VIlken tillverkare ska ditt nästa grafikkort vara från?" så det är ett mycket omtyckt märke! POV är rätt nya men verkar göra stabila produkter! Har inte sett mycket tester på dem men de som äger kort från POV verkar väldigt nöjda!
Det finns ju faktiskt Elsa Gladiac 920 (GeForce3) på DB för 3977:-! Det är ett mycket bra grafikkort! Jag har ett likadant i min egen burk för tillfället!
Tekniknörd som gillar att träna.
July 6, 2001
1 Guest(s)