November 26, 2002
denstore wrote: Detta:
Det kortet har hamnat lite fel. Det är ett PCI-E kort men det ligger under AGP-kategorin. Men rekommendationen håller jag klart med om, X800XL är ett bra val! Men givetvis ett AGP sådant.
March 11, 2003
Detta istället kanske, då det andra var felsorterat:
http://www.datorhandel.com/se/.....A-XL86VTVD
March 11, 2003
Detta är det billigaste XT-kortet jag hittar, och jag tror inte du kommer att finna prestandaskillnaden värd de 900 kronorna.
March 11, 2003
cool wrote: vad s'ger ni om x850 pro d[..en fr[ga till. om jag nu ska ha ett xl..kvittar det tillverkare..styggapojken har ett club3d f;r ca 2750kr
X850Pro påresterar ungefär som ett X800XT. Ett klart bra val. Märket har mindre betydelse. Se bara till att du får ett AGP-kort om du skall ha det i den datorn du har i signen.
March 11, 2003
cool wrote: Nu har jag best'mt mig att l'gga ut 3500kr. jag ska end[ k;pa ett kort s[ jag k;per ett bra s[ jag inte [ngrar mig. jag t'nkte p[ X850XT som ligger p[ ca 3500kr. det e inte ett PE. tror inte mycket skiljer mellan dem. vad tycker ni. ge andra f;rslag om ni har
Det är ett väldigt bra kort. Antagligen bland de allra bästa man kan få till AGP. Du kommer nog inte att ångra dig.
March 11, 2003
Jag hade tagit X850, då R480-kärnan antagligen överklockar lite bättre. Och det sitter med största sannolikhet samma minnen på båda korten, så att klocka upp X850´s minnen från 1080Mhz till X800XTPE´s 1120Mhz är inga problem. Summa summarum, X850 är nog egentligen ett bättre, modernare kort.
Men som jag skrev tidigare, välj det du får bäst pris på.
1 Guest(s)