May 28, 2001
Aj aj, nu blev jag ännu mer sugen på ett nytt projekt.
En fanbus modell potentiometer på prollefläkten och 12V/av/7V till chassifläktarna.
Skulle vara gott att ha när man tankar och vill sova.
De ska va snyggt och jag har en trasig DVD som jag kan tömma på vitala delar och göra nåt av.
Mölj in tips!
November 9, 2001
jag ska göra samma sak när jag får min nya dator jag ska ha som du tänkte 12/off/7.
delarna finns på clasohlson
t,ex:
4st vippswitch (on/off/on)
4st 2färgs dioder grön/röd
och en bra bit kabel
Fläktarna kan man få tag i där osså men jag ska köpa 4 st delta 80mm från kylning.com hade jag tänkt
May 28, 2001
May 23, 2001
On 2002-02-21 01:21, Moneyman_X wrote:
Fläktarna kan man få tag i där osså men jag ska köpa 4 st delta 80mm från kylning.com hade jag tänkt
Skriv ett nytt inlägg om 1 år och berätta om dina hörselproblem Tyckte själv jag märkte klara tendenser till "öronpåverkan" med bara 1 Deltafläkt på dygnet runt, byttes rätt snabbt ut mot en Papst istället.
November 9, 2001
On 2002-02-21 17:13, newbee wrote:
On 2002-02-21 01:21, Moneyman_X wrote:
Fläktarna kan man få tag i där osså men jag ska köpa 4 st delta 80mm från kylning.com hade jag tänktSkriv ett nytt inlägg om 1 år och berätta om dina hörselproblem Tyckte själv jag märkte klara tendenser till "öronpåverkan" med bara 1 Deltafläkt på dygnet runt, byttes rätt snabbt ut mot en Papst istället.
det e därför man ska ha 7/off/12 så att man kan dra ner den på natten. själv tycker jag att det e mysigt när det låter mycket och fast det låter mycket så hör jag inget ändå pga min pa discoteksanläggning loud music rules!!!!!
2 Guest(s)