September 3, 2001
Jag har beställt därifrån.. nu har det gått ungegfär 10 dagar, men jag har fortfarande inte fått någon uppgift om leverans eller nåt sånt. Om det är "arbetsdagar" dom menar, så är detta den 7 dagen och dom sa ju att det skulle ta mellan "7 och 10 dagar" att skicka minnet.
Är det nån här som har beställt därifrån nån gång? som kan berätta hur det hela går till alltså.
Sen har jag beställt ett moderkort från kylning.com och tog alternativet att "hämta i sthlm" så att man slipper betala frakten. Men så vet man ju inte om man ska hämta i deras lagerbutik eller om man ska hämta i posten i sthlm. HUR GÖR MAN????
taxam för lite svar av erfarna människor.
August 20, 2001
.....
Sen har jag beställt ett moderkort från kylning.com och tog alternativet att "hämta i sthlm" så att man slipper betala frakten. Men så vet man ju inte om man ska hämta i deras lagerbutik eller om man ska hämta i posten i sthlm. HUR GÖR MAN????
taxam för lite svar av erfarna människor.
du tar med ditt ordernr och springer ner till St: eriksgatan 85 ( tror ja, adressen finns på hemsidan) och tänk på att ha fixat port koden dit, eller ha med nallen och telenr. sen går man bara ner där och sägar att man ska hämta ut en order
1 Guest(s)