December 3, 2005
Jo, nu är det ju så att jag önskar mig en ny mobil i julklapp av mina föräldrar (är 16) =)
Men senaste 2 åren har jag inte kollat alls på vad som är bra, enda jag vet är ungefär att sony ericsson numera är bättre än nokia, men det är också allt:P
Så ni får gärna komma med förslag på några fina modeller i lagom prisklass.
Några har sagt mobiler som k750i men gillar inte riktigt utseendet på den...
Extrafrågor:
3g eller gsm?
Comviq, vodafone eller telia?(eller annat?)
Ringer väl inte för så jättemycket per månad.. runt 100 inklusive sms kan jag tro...
Så vad ska man då ha abonnemang eller kontantkort?
Tack så JÄTTE mycket för all hjälp ni kan ge!!
//=)
December 3, 2005
Delph1 wrote: K750 / W800 är riktigt trevliga telefoner. Den sista finns inte att få tag på dock förrän i januari dock om du inte kan tänka dig abonnemang.
//Andreas
Min far har k700i så om k750 är en liten "uppgraderings variant" så tror jag mycket väl på dig:P
Och en klasskompis har w800i (orange vita:P) och den verkar helt najs... men gillar inte riktigt det utseendet.
July 18, 2003
Comviq knockput limitied edition i alla fall, 49 öre minut till alla nät och 19 öre sms ! nackdel? ja.. minst 69kr månaden... Men det gör jag av med 😉
jag röstar för en billig telefon just nu och så köper du mototola slvr som kommer i Q1. Den kommer ge erikssons w800 och co spö som fan 😛
Den är liten och slimmad, tillverkad i samma material som razor v3. den kommer att äga !
läs mer om den på mobile review (har inte tid att länka...)
Så tycker jag 😀
P.s. Lg B2100 från aircall med knockput 395 kr är helt okey ! 😉
February 13, 2002
Måste bara släga in ett par ord om nokias 6680. Fick mobilen i måndags och jag är helt blown away. Suveräna menyer, dock något slöa om man har några program körandes i bakgrunden, fantastisk skärm. 2 kameror varav den på 1.3 mpix med riktig blixt är otroligt rolig att leka med. Den på framsidan, VGA, är inte så mycket att hurra för om man inte har bra ljus. Väldigt roligt när man ringer videosamtal ifall man vill visa den andre något drar man bara ner skyddet för 1.3 mpix kameran.
Köpte min på 3:s hemsida och fick faktiskt ett bra pris. 218:- i månaden varav 69:- jag får ringa för men dem tre första månaderna betalar 3 dem 69 kronorna. Samt att man fick 500:- att göra vad man vill med!
February 4, 2002
Rekomendera W800i en mycket trevlig telefon Den går säkert att hitta om man letar lite Köpte min egen för ca 1 1/2 vecka sen
Edit kolla tex med http://mobillagret.com/product.....fo/100329/ dom har troligtvis 2st i lager
Eller http://www.komplett.se/k/ki.as.....38;cks=PRL har man tur får dom in dom snart
1 Guest(s)