Jag tror inte du tjänar så mycket på det och har även för mig att de är svåra att överklocka. Men du kan göra det med powerstrip som finns i vårt filarkiv!
Tekniknörd som gillar att träna.
Jo det är ju klart att man tjänar på det men det är nog knappt märkbart.. G400 är ju som sagt var inte något "Gamer" kort precis!
Tekniknörd som gillar att träna.
August 2, 2001
Håller med att det inte är något gamerkort.
Men jag ska snart köpa en ny dator(delar) men jag har inte stålar att köpa ett nytt grafikkort.
Det jag har tänkt att köpa är: Amd 1,33 eller 1,4 mhz +ett Kt266A moderkort + DDR 256mb.
Frågan är ju om inte grafikkortet blir en flaskhals?
October 5, 2001
On 2001-10-05 13:52, Anton aka [NH]Woxxman wrote:
Jag tror inte du tjänar så mycket på det och har även för mig att de är svåra att överklocka. Men du kan göra det med powerstrip som finns i vårt filarkiv!
Hmmm...de är faktum ganska enkla o överklocka om man laddar hem Matrox egna tweakprogramvara...då är det bara tuta o köra...men det är nog rekommenderat att sätta dit en fläkt eftersom redan chipet är glödhett redan innan överklockning
August 2, 2001
On 2001-10-16 19:05, Jehrad wrote:
On 2001-10-05 13:52, Anton aka [NH]Woxxman wrote:
Jag tror inte du tjänar så mycket på det och har även för mig att de är svåra att överklocka. Men du kan göra det med powerstrip som finns i vårt filarkiv!Hmmm...de är faktum ganska enkla o överklocka om man laddar hem Matrox egna tweakprogramvara...då är det bara tuta o köra...men det är nog rekommenderat att sätta dit en fläkt eftersom redan chipet är glödhett redan innan överklockning
Nope it is the Blue wire! 😀
2 Guest(s)