December 22, 2001
En polares IBM hårddisk håller på och kraschar, han tror inte att det är ngt fel på IBM utan han tror att den helt enkelt är hårddisken som är gammal, (det är en IBM 20gig.)
Nu tänker han köpa en ny IBM, för att hans brorsa säjer att IBM är bäst...(idiot)
Hur i He***te skall jag övertala honom????
Har försökt, men han säjer bara: "Hur kan du veta det?, du har ju aldrig haft en IBM"
Nån som har ett bra argument?
AMD Athlon 1Ghz
ABIT KT7A
384mb SDRAM
20Gb Samsung HDD
16x10x32x Samsung brännare
Rage fury pro 16mb graffekort(skit, jag vet)
Metallicsvart-målad burk, plexifönster, lysrör, handtag, fancontroller + en del småsaker.
December 22, 2001
On 2002-03-04 10:13, pet wrote:
använd fysiskt våld!!!!!
Skulle ha god lust...
Nämen allvarligt talat, finns det ingen "statistik" som visar hur SKIT IBM är?
AMD Athlon 1Ghz
ABIT KT7A
384mb SDRAM
20Gb Samsung HDD
Metallicsvart-målad burk, plexifönster, lysrör, handtag, fancontroller + en del småsaker.
December 22, 2001
On 2002-03-04 10:32, *Zeus* wrote:
Sluta bry dig så j**la mycket, är väl inte din dator eller??
Tror att ja gör så, och sen när den kraschar så sitter man där och Flabbar..
AMD Athlon 1Ghz
ABIT KT7A
384mb SDRAM
20Gb Samsung HDD
September 3, 2001
dra honom hit till forumet, tvinga honom att läsa igenom alla klagomål som finns på IBM diskar!!!!
och snälla få honom att läsa detta:
IBM HÅRDDISKAR SUGER!!! HAR HAFT 2 NU!! ENA PAJJADE EFTER ANDRA MÅNADEN, ANDRA FICK JAG PÅ GARANTIN OCH JAG ANVÄNDER DEN NU, JAG SITTER I ALL SPÄNST I HOPP OM ATT DEN INTE GÅR SÖNDER. OCH DET ÄR INTE BARA JAG SOM HAR DET SÅ HÄR.
det var allt för min del. snälla, hjälp den okunniga människan, så att han inte ångrar sig sen.
själv köpte jag den av misstag, när det inte hade varit så mycket klagomål än.
1 Guest(s)