January 21, 2006
January 21, 2006
January 6, 2003
Jag tycker att vi alla har varit lite oförskämda här har ingen vad jag kan se välkomnat vår nye medlem. Som det ser ut så blev han/hon (fast sannolikheten är nog att det är en han) medlem idag. Så från oss alla till dig BF2_BlackHawkPilot välkomen till NordicHardware och hoppas du ska trivas på den trevliga sida och må du inte gå över till den andra sidan (Sweclockers) så ska vi hjälpa dig med all vår makt och kunskap. 😛 😛
EDIT: Wooohoooo!!!!! Första inlägget på den nya sidan
Dator :Asus M3A32 MVP Deluxe||Amd 64 X2 6400+||ASUS EAH3850 Gold||6GB DDR2||4TB HDD||Logitech Z-680||Moddat Lian-Li PC 71
January 21, 2006
The Dragon wrote: Jag tycker att vi alla har varit lite oförskämda här har ingen vad jag kan se välkomnat vår nye medlem. Som det ser ut så blev han/hon (fast sannolikheten är nog att det är en han) medlem idag. Så från oss alla till dig BF2_BlackHawkPilot välkomen till NordicHardware och hoppas du ska trivas på den trevliga sida och må du inte gå över till den andra sidan (Sweclockers) så ska vi hjälpa dig med all vår makt och kunskap. 😛 😛
EDIT: Wooohoooo!!!!! Första inlägget på den nya sidan
Tack för det, det känns om jag har hittat till rätt forum för datorintresserade,blixtsnabba svar+vänliga medlemmar::D Jag kommer nog trivas som fisken i vattnet.
1 Guest(s)