December 20, 2000
January 4, 2001
hehe... Bara jag får mina grejor så skall jag se om jag hinner denna vecka... har fullt upp! en massa fester! Onsdag, Fredag och lördag... 😀
menmen... lite neonljus skulle inte skada fast det svider för mycket i min plånbok! Nästa projekt efter lådan blir hemmagjord vattenkylning!
Skickar bilderna när jag är färdig med lådan...
Är det egen design på fönstret eller är det något färdigt kit?
Har också varit sugen på plexi ett tag!
Tekniknörd som gillar att träna.
May 26, 2001
Coolt... väntar på en leverans från GTek med mitt fönster och neonrör. Sen ska jag också va cool med min i stort sett orörda HQ08 😀
Sen har jag en massa fläktar på g. En sunon 120 vid fronten, 2st 60s på baksidan bredvid moderkortet och slutligen en 80 i sidoplåten.
Fast sidoplåten måste bli till svängdörr innan, men det är lätt fixat med en dremel och lite gånggärn 😀
-----------------
// Elmgren
aopen hq08 | pentiumIII 1000mhz eb | asus cuv4x | 2×noname 256mb sdram | ibm deskstar 60gb + ibm deskstar 46gb | creative 3dblaster geforce2 mx
[ Detta inlägg ändrat av elmgren 2001-05-26 20:49 ]
May 24, 2001
2001-05-21 00:09, skrev Coore:
Ahhhh.. fixxxade plexi till min HQ idag... har oxå 12st röda lysdioder innuti. Det ser ganska fint ut, men det skulle inte skada med neonljus... Slänger upp bilder i veckan när jag har fixxxat 120mm hål i fronten oxå...
Hur mkt fick du betala för en kvadrat meter plexi?
1 Guest(s)