September 19, 2001
Ja jag syftade iof inte om nån har slagit till er vid moddning, men det får ni ju gärna berätta om oxå! 😀 Men jag tänkte starta den här tråden för att utbyta >smärtsamma< upplevelser! Jag har själv fått erfara att man BÖR dra ur nätsladden innan man gräver runt i tex nätagg... 😕 Kul att få höra era upplevelser!
September 19, 2001
Gjorde misstaget att skära i chassit med dremeln och de medföljande "cutters". Iallafall så tryckte jag lite för hårt vid ett tillfälle så bladet splittrades, fick in en bit i handen vilket gjorde piss ont. Har köpt nu de lite mer hållbara skärbladen så vi ska väll slippa det nu förhoppingsvis.
March 24, 2001
On 2001-09-21 16:39, Fiskpinnen wrote:
Försök aldrig öppna en CRT skärm, fick en stöt på ett pat tusen volt eller ngt, jag kunde inte rör mig normalt på ett par timmar.
Sånt kan rubba hjärtats funktion, jag hoppas du har tagit EKG efter det, annars ska du göra det OMEDELBART!
Jag lyckas alltid kutta mig så blodet rinner när jag håller på me datorn. 😀
September 19, 2001
June 21, 2001
Huhu förra året när jag var lite newbie, så satt jag och var förbannad på datorn eftersom jag köpte nytt modekort och cpu och så bränner jag ner skiten på något skumt sätt. Så efter 2 veckor får jag hem nya prylar och försöker hastigt få ihop grejerna och glömmer stänga av nätaggget o så stoppar man in modekortet och får in feta stöten....aaaaah den kändes som fan
September 19, 2001
Noby: Hehe inte den datorn du har nu antar jag (den i din profil)
[ Detta Inlägg ändrades av: Polly@TroLLskOgeN den 2001-09-21 18:09 ]
September 21, 2001
Haa!!!
Skulle meka in en inbyggnadsugn idag och kollade inte om säkringen var avslagen!!!!(DORK!!!)
Smakade på 400V!!!!
Var inte kul, pratade konsigt resten av dagen och hade kostiga ryckningar i armen!!!
Smällen gick bara genom fingrarna amen ändå!!!
DO NOT TRY THIS AT HOME!!!!!!!!
August 13, 2001
August 20, 2001
hmm, det här kanske inte hör till men ändå 😛
jag o en polare skulle se om vi kunde trycka upp hissen med dörren öppen, och vi hade sett att man skulle trycka in dom där två hålen högst upp i hörnet där dörren stängs. ( vi visste INTE att det blev strömförande
så jag körde in mina nycklar där medans polarn kuta upp på våningen över och tyckte på knappen .... hmm, om man säger såhär... jag flög en bra bit bakåt och hade svårt att gå + att jag skakade i hela kroppen efteråt
June 28, 2001
Mega LOL fiskpinnen
du borde veta att det kan vara upp till 27000 volt i en TV
Zaaa :trans: :gråt: aaP
sen känner man sig som en :apa:
och det där med att få stöt från en kylfläns på ett gammalt agg har hänt mig med
man blir alltid lika skraj
fan var det jag skulle lägga till ?
[ Detta Inlägg ändrades av: MindRunner den 2001-09-21 23:26 ]
2 Guest(s)