January 30, 2001
Är lite osäker om inlägget kommer rätt nu men hitta inget annat som ja tänkte kunde passa.
Jag har mitt halflife orginal hemma hos mina föräldrar nu (syskon som vägrar släppa det). Men när ja fick tag på det o skulle bränna en iso till mig så fick ja lite problem: En polare fixa .bin.cue åt mig så ja "bara" behövde bränna ut det med cdrwin. Iaf.. jag installerade cdrwin och givetvis så hittade den inte min brännare, utan ja fick ladda ner någon annan version av cdrwin o lägga in och då hittade den cdn o allt. Drog igång genom att ta load cuesheet och började bränna, gick fint tyckte jag, cdrwin påstod att skivan va klar o fin. Men när ja sen tog ur skivan o satte i den en stund senare för att se om det funkade så hittade datorn inga som hellst filer på skivan, brände en till, samma sak. Slängde i en annan skiva med ett orginalspel, men datorn hittade inte den heller.... Hmm.... avinstallerade cdrwin och ändrade drivrutiner till någon standardhistoria till drivrutiner till cd, och då fungerade den iaf som den ska, men mina brända skivor va fortfarande dåliga, men nu kunde iaf cdn läsa både brända och orginalskivor.
Någon som har nån aning om vad ja ska göra?
Kör winXp pro , och en Hp 8100+ brännare (4X)
Tack för svar....
2 Guest(s)