October 3, 2004
Hej, jag har ett problem med SE K750i kameran. Jag köpte mobilen idag på ElGiganten och när jag kom hem så ville jag testa kameran direkt. Jag satte på kameran men sen stog det öppna linsskyddet. Jag öppnade linsskyddet men meddelandet "Öppna linsskyddet" stod fortfarande på displayen. Så jag stängde av kameran och stängde linssskyddet. Sen öppnade jag linsskydet och satte på kameran efteråt. Fortfarande så gick det inte att ta kort. Då startade jag om mobilen men meddelandet står fortfarande på displayen när jag sätter på kameran. Jag har prövat nästan alla sett men samma resultat får jag.
Nån som har någon idé vad man sak göra eller kan göra? Eller är det bara gå tillbaka och byta den?
Tack på förhand.
October 3, 2004
Har ett ytterligare problem med den nu. När jag ska filma, så går det endast att filma i 9 sek. Hur kan man göra så att den ska filma tills typ minnet är fullt?
Har läst manualen men det tcks inte stå nåt där. Har pillat runt telefonen också men har inte hittat nåt.
Tack på förhand!
August 14, 2001
LeFFi wrote: Har ett ytterligare problem med den nu. När jag ska filma, så går det endast att filma i 9 sek. Hur kan man göra så att den ska filma tills typ minnet är fullt?
Har läst manualen men det tcks inte stå nåt där. Har pillat runt telefonen också men har inte hittat nåt.
Tack på förhand!
Linsskyddet ska ju vara aktivt, så troligtvis något glapp i den.
Du får ta inställningar och byta kvalité på filmingen, eller vad det heter, finns MMS-kompatibel och obegränsad eller nåt... välj obegränsad (orkar inte kolla telefonen, ligger 3m bakom mig i sängen, jobbigt å flytta på sig) men har iaf med MMS-kompatibilitet å göra... så filmen får plats i ett meddelande.
October 3, 2004
Ok tack har fixat det. Men nu har jag ytterligare en fråga, filmen man lägger in på datan har så "dålig" kvalité. Bilden är så liten. Finns det något sätt att göra så bilden blir lite större och att kvalitén blir bättre?
Ja, jag har på bästa upplösning och bästa kvalité i videoegenskaper.
1 Guest(s)