February 28, 2005
Tjena
Det är så här att mitt ljud tror jag är knas eller är det Windows de fel på men iaf. Tex när jag sätter på och stänger av datorn så hörs inte det där ljudet...mig spelar de ingen roll egentligen men tex i CS så får jag bara ljud från högra surround högtalaren, men jag hör inte heller när jag skjuter. De ska ju komma ljud från de 2 främre högtalarna. Sen så händer det att jag inte får ljud via internet när jag spelar upp nån video lr så. Saken är att andra spel fungerar bra?
Märkte detta egentligen när jag inte fick nåt ljud när datorn sätts på/av.
vad är felet?
September 10, 2004
Gilgamesh wrote: Tjena
Det är så här att mitt ljud tror jag är knas eller är det Windows de fel på men iaf. Tex när jag sätter på och stänger av datorn så hörs inte det där ljudet...mig spelar de ingen roll egentligen men tex i CS så får jag bara ljud från högra surround högtalaren, men jag hör inte heller när jag skjuter. De ska ju komma ljud från de 2 främre högtalarna. Sen så händer det att jag inte får ljud via internet när jag spelar upp nån video lr så. Saken är att andra spel fungerar bra?
vad är felet?
Vad har du för ljudkort?
Har du provat att avinstallera drivrutinerna och lagt in de senaste efter det ?
Du kanske inte ställt in som det ska vara, det kan ju ha ändrats...
Börja där så får vi se om felet kvarstår...
/Jonas
February 28, 2005
Jonas740 wrote: [quote=Gilgamesh]Tjena
vad är felet?
Vad har du för ljudkort?
Har du provat att avinstallera drivrutinerna och lagt in de senaste efter det ?
Du kanske inte ställt in som det ska vara, det kan ju ha ändrats...
Börja där så får vi se om felet kvarstår...
/Jonas
har DFI:s inbyggda karajan ljud, de Realtek AC97 drivrutin, tankade senaste och installera...har inte strulat förut så jag vet ej vad jag gjort? vad exakt ere som ändrats?
tack
1 Guest(s)