March 20, 2003
tjenare
hoppas jag kan få hjälp här... eller att ngn kan hjälpa mig 🙂
det är så här att jag ofta blir av med partitioner på mina hårddiskar efter jag installerat windows...
installerade windows XP här om dagen där min SATA hårddisk fungerade utmärkt... och eftersom jag e rädd att fölora ngt kopplar jag alltid ur min SATA hårddisk installerar windows och när jag ser att den klarar 137GB+ så kopplar jag in den...
när jag kopplar in den hittar inte den HDn, den hittar den i bioset o i windows diskhanterare men INGEN synlig partition typ E:
gör jag något fel ? jag e så trött på det och har viktiga saker liksom...
läste ett klistrat inlägg ovanför och tänkte kanske måste jag installera ngt men jag vet inte...
hoppas ngn kan hjälpa mig
tack i förhand
MVH
March 20, 2003
absolut inte då jag inte vet ens vad det är dock så stötte jag ihop det med xp för den frågade om jag ville göra en dynamisk partion när jag gick in i diskhanteraren men jag ville inte de då jag inte visste vad det var och när jag läste om de på google verkade inte det ngt att ha...
sen så är disken skapad under andra omständigheter så det e en ren NTFS partition
diskhanteraren hittar ju disken och visar exakt hur mkt som e upptaget o ledigt men blir ju sur att jag inte kan se partitionen
tack i förhand
MVH
March 20, 2003
kört lite fler *tester*
så här e de... i linux hittar den partitionen o så... där kan jag kommer in i HDn varför ska det vara så strul med microsoft... hatar det... och så vill de man ska betala... fyfan va sur jag blir
om du kommer på det skriv... kompisen sa ngt sånt i skolan med ska höra me han sen va han menade värt o pröva...
tack i förhand
MVH
1 Guest(s)