December 6, 2001
min kompis har ett litet problem, jag har föreslagit att han testar med lite olika upplösningar och dyl. i cs.. finns det nått mer som kan vara fel??
här är hans inlägg:
min dator har varit urfunktion länge nu och jag började längta sjukt efter cs så jag bestämde mig för o installera windows igen o allt sånt där(har ej gjort det innan pga SLÖHET!)men mitt hercules prophet 4500 funkar inte i cs jag får ingen bild! det kommer bara upp den där cs menyn i konstiga färger och sen ser jag min vanliga bakgrundsbild! men jag hör från cs
kan ni hjälpa mig ni som fattar er på sånt här P.S JAG HAR DOM NYASTE DRIVISARNA D.S
January 24, 2001
SpeyBurn wrote: min kompis har ett litet problem, jag har föreslagit att han testar med lite olika upplösningar och dyl. i cs.. finns det nått mer som kan vara fel??
här är hans inlägg:
min dator har varit urfunktion länge nu och jag började längta sjukt efter cs så jag bestämde mig för o installera windows igen o allt sånt där(har ej gjort det innan pga SLÖHET!)men mitt hercules prophet 4500 funkar inte i cs jag får ingen bild! det kommer bara upp den där cs menyn i konstiga färger och sen ser jag min vanliga bakgrundsbild! men jag hör från cs
kan ni hjälpa mig ni som fattar er på sånt här P.S JAG HAR DOM NYASTE DRIVISARNA D.S
Detta inlägg ska ligga under spel eller mjukvara/problem
December 26, 2001
De vet i gudarna det är ju problem med ett grafikkort. Och var hittar du forumet "mjukvara/problem" det finns ett "Mjukvara/program/drivrutiner" forum. Men om du tittar dig runt i det här forumet ser du att det är ganska många trådar där folk vill ha hjälp med grafikorts-software problem. Så SpeyBurn
jag tror du har lagt tråden rätt .Tyvärr kan jag inte hjälpa dig mer än: installera nya drivrutiner/testa om det bara är i cs du har problem ev. testa med ett annat grafikkort.
2 Guest(s)