February 28, 2005
ungefär när släpps dessa processorer och till vilket pris kan man räkna med att betala för de? vet ej om jag ska köra på en Q6600 eller vänta på Quad penryn, hur mycket kommer Quad penryn ligga på ett ungefär? vet att de kommer flera processorer men på ett ungefär...tack
January 29, 2007
June 19, 2007
Gilgamesh wrote: ungefär när släpps dessa processorer och till vilket pris kan man räkna med att betala för de? vet ej om jag ska köra på en Q6600 eller vänta på Quad penryn, hur mycket kommer Quad penryn ligga på ett ungefär? vet att de kommer flera processorer men på ett ungefär...tack
Du kan räkna med att Quad modellerna inte kommer att bli billiga, tror billigaste Quaden kommer att ligga på runt 4,500:-, du kan tänka ut det själv till och med eftersom AMD´s Phenom med 65nm kommer ej kunna konkurrera med Intels 45nm Processorer. Därav priset.
Möjligtvis kommer en prissänkning att ske på de senare precis som Q6600, Själv har jag slagit till på en Q6600 nyligen 😀
February 28, 2005
jag tycker Q9450 ligger på ett bra pris:
July 4, 2004
Gilgamesh wrote: jag tycker Q9450 ligger på ett bra pris:
jo.. och dollarn är nere i 6.65sv kr så det är riktigt fint
February 28, 2005
oLjud wrote: funderar på att uppgradera innehållet i min dator och är intresserad av quad modellerna. någon som hört nått nytt när de nya ska släppas och vilken prisklass de kommer hamna i???
vill veta om man ska vänta eller om jag ska beställa nu...
1 Guest(s)